">

FAQ – Ofte stilte spørsmål

  • FAQ – Ofte stilte spørsmål
FAQ Temaer

Hei, hvordan kan vi hjelpe deg?

På våre FAQ-sider finner du svar på de vanligste spørsmålene om shopping hos Høyer. Vi har samlet informasjon om bestillinger, levering, retur, produkter og mye mer for å gjøre din handleopplevelse enklere. Hvis du ikke finner svaret du leter etter, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice for personlig assistanse. Vi står klare til å hjelpe deg!

Sommeråpent på chat!

I hele juli har vi sommeråpent på chat fra kl. 10:00 til 14:00. Har du spørsmål eller trenger hjelp, er vi tilgjengelige i dette tidsrommet for å gi deg den hjelpen du trenger. Utenom disse tidene vil vår chat være utilgjengelig, men du kan alltid sende oss en e-post, så svarer vi deg så snart som mulig. God sommer!

Kom inn i Høyer-varmen

Kjøp gavekort Finn butikk Bli klubbmedlem
Nettbutikk Design

Trenger du mer hjelp?

Chat med oss

Chatten tilbyr deg svar på flere spørsmål. Finner du ikke svar på ditt spørsmål kan du snakke direkte med en norsk- og engelsktalende kundebehandler.

Kontakt oss

Alle henvendelser forsøkes å besvares innen 24 timer. Ved stor pågang kan det ta noe lengre tid – men du vil alltid få en tilbakemelding fra oss.

Send e-post

Kontakt butikkene

For henvendelser angående sortiment- eller lagerstatus i butikk ber vi deg kontakte din butikk direkte.

Finn butikk
TAKK FOR AT DU VELGER HØYER
Gratis  frakt ved kjøp over 1499.–
Kostnadsfri betalingsutsettelse
Rask levering 1–3 virkedager